Friday 1 June 2012

Nazsyraf

assalamualaikum, selamat malam . nak  tahu pukol berape sekrang ?
3:17 a.m. LOL

lepas layan super spontan , alice in wonderland , versusMy and BOLA !

ohhhseemm , banyak pulak movie malam ni . pkol 12 on9 untill die . k . aku tipu , kalau mati xde nye sempat update ni ha . untill 2 lebih a.m. . like that . then bace novel sampai pkol 3 : 15 . then , tetiber TER-bace mesej lame aku dan die . LOL . dah mula nak miss ape bagai . nak update about him today ! esok gua nak cau balik johor . 2 hari je pon . sumpah x fill ...

semalam aku hang ngan member pegi pavi , mid dan mines . ohhhseeem . layan coolblog , shooping like crazy . movie ! bowling ! karok ! dan mekdi . k, gua enjoy gile . jumpe HAFIZ RAHIM n the geng kat pavi . yeah . itu penunggu gua *pavi* . 

dan TAHNIAH ! anda berjaya DITIPU oleh haryk . ! aku x pegi mane2 pon semalam . cancel . cancel . cancel . then i got cancer . LOL. 
eyka x boleh nak follow , habis ! nak gerak sorang2 , memang gua x brani . haryk tidak suka SORANG2 . 



see ! bertape sedih nye aku , k bukan sebab x jadi hang out . tapi , miss ... someone .

yeah , die telah dinobatkan sebagai MY CRUSH ! shit 

 dah lame x sembang sakan dengan die . gurau manje dengan die . dengar die ceramah . TAHFIZ oke . haha . rindu nak dengar suare merdu die bile die bace AL-FATIHAH and nyanyi untk gua . rindu nak habiskan kedit untuk die . bile die dah mule nyanyi , aku rase resah gelisah sebab ,.. risau kedit abis , gua yang kne call die . LOL . miss that . tiap malam die hafal surah . tiap malam seludup dapur asrama , masak . makan malam2 buta . call gua . tu rutin harian die . gua banyak berubh sebb kau . tipu lah kalau aku x SAYANG kau kan .


dan aku benci bile rase rindu ni hinggap kat otak aku . cube untuk melupakan seseorang yang macam kau . ianya susah . lagi susah dari study final exam k. sebab gua dah sayang lu . kau tahu , dulu .. aku selalu berdoa .. berharap kau jadi yang halal untuk aku . nak kate kau hensem.. comel je la . tapi . . . ciri2 lelaki idaman aku ade kat kau . dan kite ade keyword kite sendiri bile call . see, how that sweet . . . . nak kate macam kau sorang lelaki yang aku kenal dan rapat ,... tipulakan . tapi kau istimewa . 


yeah , tapi kite belom halal lagi . haha . aku harap kau ingat aku . wish befday aku . atau just sent me a smiley dah can make me fly babeh . kisah adam dan hawa . kisah nabi Yusuf dan zulaikha . itu dah cukup buat aku ingin mendapat suami macam kau .  LOL again . engkau tidak sempurna . begitu juga aku . tapi tidak sempurna kita berbeza ... kita saling melengkapi . sejak kite lose contact , gua x senang duduk .ak nak call tapi malu ! malu ! tapi rindu ! gua ego ! kau la yg paling rilek layan kerenah aku . "awak baik , tapi awak kasar . ego ... tapi saya x kesah.. sebab I LIKE U .." haha . like your style bro . aku selalu ajok kau bile kau speaking terengganu . . . haha . gurau manje tu bro . paham kan la style gua .. =,='' . kau pon gelak je .. aku rindu . rindu . rindu . 

BTW , if u just remember me , just send me a message . walaupon hanye "salam.." dah boleh buat aku senyum sampai ke telinga ." CRUSH gua mesej " itu yang akan aku tweet ... haha >,< .

awak , selamat malam k . sebelom tido jangan lupe basoh kaki . bace doa . assalamualaikum . 'LIKE YOU TOO "....<-- aku nk sangat balas mesej . "like you ..." yang kau bagi tu ... tapi x sempat . sokay . aku balas kat sini . sayang awak . can't cinta awak . pray for your happinesssssss . BABAI AWAK ! take care ...





Time Kasih Sudi Bacer, Jangan Luper Tinggalkan Comment :)

No comments: