Monday 11 June 2012

Hari Pertama Sekolah

Hallo . Hallo . Hallo . Hallo . Hallo .
banyak pulak hallo nye . 

Hari ini hari ape adik - adik ?
Pandai pon ! ! ! hahaha . . .>,<

dan hari ni jugak first day skolah . ha ? first day skolah ? k , maaf . first day skolah selepas cuti 2 minggu . X puas . K , x puas . TIDAK PUASS !

k , setop mengarut . 

Mula dari awal k ? . . . Time perhimpunan , kitorang semangat nyanyi lagu negaraku ape bagai . Dan secara tiba-tiba , budak India terjerit-jerit . Kitorang pon buat muka terkejot tahap gaban O_o . Rupenye ade lipan . LIPAN woi ~ . Berkejar-kejar die dengan lipan tu . Lawak . hahaha . Lipan tu dah la besar , kaki die warne oren . cantek dan mengerikan! Shida dan Najiha juga turut takot .


Macam ni la rupanya . Seram x ? kan kan kan .

Then ade perasmian ape tah , bla bla bla .
DAN ! pengetua cakap die nak raikan befday murid pada hari ni . Pengetua suapkan kek wooo ! untung . untung sangat ! jeles kitew . he hew ~

Lepas perhimpunan , kitorang masuk makmal . Berdebar-debar ! dapat result doh ! alhamdulillah , menaik . dan macam biasa , BUAT PEMBETULAN . 

Time rehat , aku rehat dengan Fatihah Najwa a.k.a Wok . Farah Najwa x datang , SAKIT katanya . kesian die . kesian . kesian . Naik kelas sambil nyanyi , dan hampir jatoh tangga . secara tidak langsong , Noor dan Siti gelakkan saya . kesian nye saya . haha . 

sambung nyanyi , rupenye ade cekgu hensem dalam kelas . muka dah merah dah ! haha , die keluar . . . teroskan menyanyi . Then ajak Natasya *alfira pegi hantar folio geo . 

*skip*

Dan time PJ , masih tiada ape yang menarik . lepas solat asar , teros pegi tapak perhimpunan. Malas nak tukar baju PJ . pakai baju sekolah je , sebab saya tahu . bukan main pon !

tengah bosan , teros lari kat NAJIHA . minx jadual baru . k , jadual baru !

Kawan - kawan , esok

BI | SV | SJ | SN | GEO | AG

haha , share info je , saya tahu budak perempuan melayu ade yang belom dapat jadual . kan kan kan ?

K . lepas tu Haryk amik bola , duduk sebelah cekgu . Bam bola berlagak macam pro ,. . . la la la . dan sembang2 ngan cekgu .

pastu main pas2 bola ngan Wok . K lawak . Wok baling bola kene bontot budak peralihan . Ha ha ha !

Then , balik ! Haryk kene hantar bola . Izzati , bukan nak tolong . ke ke ke . tapi trima kasih . Izzati , Diyana ... sebab tunggu aku tadi . Ha ha ha . 

Dalam sejarah kelas amanah , ade orang couple satu kelas . haha . tahniah ! best bahan dorang . k, maaf . haha

Itu sahaja , terima kasih sudi baca . Menanti hari esok , hari yang misteri . Jeng ... jeng ... jeng .

jangan rindu aku sangat , aku tahu korang rindu aku sejak beberapa jam lepas balik tadi kan . kbai . HAHA







Time Kasih Sudi Bacer, Jangan Luper Tinggalkan Comment :)

No comments: