Saturday 25 February 2012

Ya Allah

astaghfirullah,.

pedihnyer hati aku. aku dh x tau nak share ngan spew.

semalam, mak aku gi umah sedare aku, jage nenek.

malam tdi baru balek. so, kemas2 lah. x nak dier marah.

time tunggu mak ngan ayah aku balek,. kitorang (aku n adik).

lapar giler nak mati. nak call, xde kedit. so tunggu dorang call.

tunggu punyer tunggu , call jugak. so citer lah, kitorang x makan lgi lah

ape lah. pastu pkol 10:30 bru balek. ingtkan dorang balek bawak

makanan pe hape. rupenyer. dorang marah2 aku.

mak aku cakap, "ko ni dh besa xleh pikir keh, masak lah"

aku: mne akak tau ibu balek lambat.

ibu:kan ibu dah gitau kt adek.

akak: adek x cakap pon (sambil jeling maut kt bdk tuh )

then ayat yg aku x leh luper,. "ibu malu ngan makcik ko, tau."
#sory ibu :'( . akak x sesempurne adek. akak x sebaik dier. 

macam2 lah dier cakap. 

dier tetap backup adek akuh.

mmg panas giler hati aku. dengan lapar nyer.

fuhh, teros x der slera.

sepatotnyer, esok kitorang der hari kluarge. aku

semangat giler join. sebab aku rse ni lah time kitorang

same2. tapi biler,. dorang marah2, aku bagai..

aku decide, x nak pegi. sumpah kecewa. aku ingtkan esok ari yg

best sesangt. dn aku x tau nak wat apew dah.



#haryk wat entri bukan sebb nak aibkan kluarge haryk sendiri.
haryk cume, stres giler. x tau nak luah. ngan spew.



Time Kasih Sudi Bacer, Jangan Luper Tinggalkan Comment :)

No comments: