Friday 17 February 2012

Masalah

bile member ader masalah, aku sudi dengar problem dorang.
tpi spew pulak nak dengar aku nyer masalah?

biler member menangis kekecewaan, aku ader tok tenangkan.
tpi spew pulak nak tenangkan aku biler aku nanges?

biler member aku marah, no hal ! aku sedia redekan.
tpi spew lak nak redekan biler aku marah?

kat skolah  xpernah skali pon aku ungkit masalah aku .

kt skolah, x pernah aku menitiskan air mata yang lame aku tahan.

tpi, biler aku menjejakkan kaki kt rumah, astaghfirullah, 

pedihnyer, x dapat aku tahan. spew peduli? spew nak amk tau?

aku tanggong sorang2,.

aku baru 14 taon k0t, aku masih x mampu.

aku x tau nak citer kt spew?

member? dorang kesah pasal pe aku rse?

family? lagi lah?

cekgu kaunseler? aku x boleh !

sbb, masalh nih. terlalu2 private.

kadang2, aku ngh wt hw p0n, menitis air mate aku nih.

aku cber tu be, happy go lucky !


aku rindu member, kt hostel dulu.

kalau der papew aku citer kat dorang.

walaupon korang rse citer tuh cam x gempak. korang dengar gak.

tpi skarang nih, spew pulak nak dengar??

wey korang, balek la sini. aku rindu.!


Time Kasih Sudi Bacer, Jangan Luper Tinggalkan Comment :)

No comments: